Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2008 10:58 - Реалити шоуто наречено България
Автор: mario3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3998 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2008 17:44


image
Честно казано, не мога да си обясня безкрайните напъни на знайни и незнайни персони да участват във всякакви реалити шоу програми. Аз пък не се натискам за подобни! И знаете ли защо? Ами че като се замисля е напълно безсмислено. Да вземем, например, Big Brother. То едва ли някой от участниците в него знае, че името му е заимствано от книгата на Джордж Оруел „1984”, в която Големия брат те наблюдава постоянно. Но да спрем с интелектуалните отклонения дотук! Че за какво ми е да участвам в него? В претъпканата от строежи София аз също съм участник в подобно шоу – защото съседните блокове са толкова близко до моя, че всички ние – живеещите в тях, сме постоянни зрители и участници в нашия си, собствен Big Brother. Е вярно е, че не е VIP Brother, ама все ще го преживеем някак… Music Idol? И там не ми е нужно да ходя. Защото всеки ден, докато съм в банята, радвам съседите с изпълнения от всякакви жанрове. А откакто и кучетата ми започнаха да вият в съзвучие с моите изпълнения – направо преминахме към варианта – Let’s duet! Вярно е, че в моя случай не се гласува със sms… Оценявам нивото на изпълнението си по ударите на съседите върху стената. Повярвайте ми – успехите ми са главозамайващи, очаквам всеки момент тя просто да се срути… „Островът на изкушението”? Там ли пък защо? Изкушения – накъдето се обърнеш – и чернокоси, и русокоси, че и червенокоси. Само дето с острова малко ще се затрудня. Ама ето къде е езерото „Ариана” винаги мога да отида там и да си представя, че съм забутан някъде из екзотиките…  А що се отнася до това да разделиш някоя двойка? Няма нищо по-лесно. Ние, българите, сме особено силни и добри в това занимание... Survivor? Е участието в това шоу пък ми се струва абсолютно излишно! Че нима всички ние – живеещите в реалити шоуто наречено България, не сме принудени да оцеляваме по един или друг начин – ден след ден? 

P.S. И бъдете уверени - повредата не е в нашите телевизори!


Тагове:   България,   наречено,


Гласувай:
0



1. estrella - Аз се чудя
13.03.2008 11:09
защо съседката от долния етаж ме гледа накриво, а то е защото не съм нейния фаворит. Какво да я направя, че не харесва оперни арии:))
цитирай
2. анонимен - Защото...
25.11.2008 18:46
... явно не си комплексар, не страдаш от мания за величие и си доказал сам на себе си и околните колко струваш.

Ива
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mario3
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109927
Постинги: 22
Коментари: 57
Гласове: 347
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930